trafic.ro
Feedback
Ajutor

Ajutor

Pot salva un media plan?

Un media plan poate fi salvat doar daca aveti un cont si sunteti logat cu acel cont.

In cazul in care nu sunteti logat puteti opera doar cu un singur media plan intitulat "Temporar" si care nu se pierde o data cu parasirea site-ului.

sus

Ce este trafic AdPlanner ?

trafic AdPlanner te ajuta sa identifici site-urile cu public similar celui dorit de tine ca sa poti lua cele mai bune decizii pentru planificarea ta media online. Daca vrei sa te asiguri ca te promovezi efcient, vei avea la dispozitie acele site-uri cu vizitatori ce corespund profilului campaniilor tale publicitare.

 

Pentru a afla care sunt acele site-uri, selecteaza criteriile demografice (Varsta, Gen, Educatie, Venit) si specifica o Categorie care te intereseaza. trafic AdPlanner iti va afisa lista de site-uri care corespund optiunilor tale. Poti ordona lista respectiva in functie de indicatorii disponibili: Afinitate, Reach, Audienta, Vizitatori si Afisari.

 

sus

Cum imi inscriu site-ul in Ad Planner?

Simplu! Ai doar 2 pasi de urmat : 

1. Inscrie site-ul in trafic.ro utilizand formularul de inscriere.

2. Trimite un email la adresa adplanner@trafic.ro si vei avea prioritate la urmatoarea campanie de studii demografice.

sus

Cum se calculeaza datele din trafic Adplanner ?

Datele din trafic AdPlanner provin din mai multe surse: Studiile demografice trafic.ro, statisticile trafic.ro etc. Informatiile suporta un proces riguros de evaluare statistica prin care se elimina acele date considerate irelevante.

 

sus

Ce site-uri sunt incluse in trafic Adplanner ?

Pentru inceput, trafic AdPlanner contine doar acele site-uri inscrise in trafic.ro care au participat la cea mai recenta campanie de studii demografice trafic.ro si au avut un numar suficient de respondenti pentru a garanta relevanta datelor.

sus

Sunt advertiser sau mediaplanner. Cum folosesc trafic AdPlanner?

In prima pagina, defineste audienta prin selectarea criteriilor demografice: Varsta, Gen, Studii si Venit.  Dupa ce ai aplicat criteriile respective, vei obtine o lista de site-uri ordonata implicit dupa indicatorul Reach. Poti sa ordonezi aceasta lista si dupa ceilalti indicatori: Afinitate, Audienta, Vizitatori (persoane), Afisari.

Apoi, selecteaza din lista site-urile pe care le consideri cele mai potrivite pentru campania ta de publicitate si apasa butonul “Adauga la mediaplan”.

Pentru a vedea media planurile create, clic pe sectiunea "Media Plan".

Daca ai cont si utilizezi trafic AdPlanner logat, vei putea salva mediaplanurile pentru a le folosi ulterior. Daca nu esti logat, ai acces doar la un media plan temporar.

In pagina media planului, poti exporta site-urile din respectivul media plan in format excel. Aceasta pagina contine atat date de contact, cat si rate card-urile necesare pentru a facilita comunicarea dintre propietarii de site-uri/regii si clienti/agentii.

sus

Cum imi fac un cont pe trafic AdPlanner?

Daca ai deja un cont pe trafic.ro, foloseste aceeasi adresa de email si parola pentru a te loga in trafic AdPlanner.

In cazul in care nu ai cont pe trafic.ro, ai la dispozitie doua variante:

1) Iti faci un cont pe trafic.ro aici.

2) Trimiti un email la adplanner@trafic.ro si soliciti acest lucru.

sus

Ce reprezinta vizitatori(persoane) si cum difera de vizitatori(cookies) ?

trafic.ro calculeaza numarul de vizitatori unici pentru un site prin intermediul http cookies. In trafic AdPlanner exista o noua variabila numita vizitatori (Persoane) ce reprezinta un numar estimat statistic de utilizatori/persoane care au accesat site-ul respectiv.

Aceasta valoare se calculeaza in functie de numarul de cookie-uri pentru site-ul respectiv, precum si de informatiile despre rata de stergere a cookie-urilor, numarul de browsere folosite in medie de un utilizator etc. 

sus

Se pot exporta media planurile?

Media planurile se pot exporta in format Excel, folosind extensia ".xls".

sus

Sunt proprietar de site sau regie. Pot folosi trafic AdPlanner?

 

Desigur! Inscrie site-ul / site-urile tale in trafic AdPlanner si beneficiezi de numeroase avantaje:

  1. Vizibilitate! Clientii vor gasi mai usor site-ul tau si ai mai multe sanse sa vinzi publicitate pe site.
  2. Comparare! Poti compara site-ul tau cu alte site-uri concurente pe baza criteriilor demografice.
  3. Niciun cost! Includerea unui site in trafic AdPlanner este gratuita.

 

sus

Cum imi inscriu site-ul intr-o campanie de Studii demografice?

Campaniile de Studii demografice trafic.ro se deruleaza de 2 ori pe an, in intervalul iunie-iulie, respectiv noiembrie-decembrie. Inscrierea se face in luna anterioara inceperii campaniei (mai/octombrie). Pentru a inscrie un site in campanie trebuie sa accesezi link-ul "Inscriere" din sectiunea "Studii demografice" a site-ului tau.

Studii Demografice

sus

Ce gasesc in trafic AdPlanner ?

Interfata AdPlanner este compusa din 3 sectiuni :

- "Lista site-uri" - sectiunea in care creezi liste de site-uri conform unor filtre si identifici site-urile potrivite pentru campaniile tale

- "Media Plan" - sectiunea in care operezi cu media planurile create de tine

- "Detalii site" - sectiunea in care obtii informatii detaliate despre site-ul selectat

sus

Cum pot afla informatii detaliate despre un site din trafic AdPlanner?

Daca dai clic pe numele site-ului care te intereseaza, in orice sectiune a trafic AdPlanner, vei fi directionat catre o pagina cu informatii despre profilul utilizatorilor si evolutia traficului web pe site-ul respectiv.

sus

Cum functioneaza Studiile demografice?

Datele se colecteaza prin intermediul unui chestionar afisat vizitatorilor site-ului tau pe durata desfasurarii campaniei. Chestionarul este livrat cu ajutorul scriptului trafic.ro – nu trebuie sa efectuezi nicio modifcare in site-ul tau.

sus

Ce reprezinta indicatorii din trafic AdPlanner?

 

Afinitate

Reprezinta un indicator care arata cat de concentrata este audienta de interes de pe un anumit site fata de audienta generala din Romania. Indicele mediu are valoarea de 100. Daca afinitatea depaseste aceasta valoare, inseamna ca audienta este mai concentrata pe acel site. Invers. daca valoarea este mai mica de 100, audienta este mai putin concentrata pe acel site.

Ex.: Daca definim audienta dupa sex si cautam vizitatori ‘barbati’, pe un site cu o afinitate de 200 exista sanse sa gasim de doua ori mai multi vizitatori barbati decat in medie pe alte site-uri. Daca site-ul are o afinitate de 50, sunt sanse de doua ori mai mici sa gasim vizitatori barbati pe acel site. 

 

 

Reach

Reprezinta procentul de persoane care indeplinesc criteriile de selectie din totalul utilizatorilor de internet din Romania ce indeplinesc criteriile respective.

Altfel spus, indicatorul de Reach raspunde la intrebarea: Ce procent din populatia totala care indeplineste anumite criterii se afla pe site-ul x? 

Valoarea acestui indicator este estimativa.

 

Audienta(persoane)

Numarul de persoane de pe un site care indeplinesc criteriile de audienta selectate.

Aceasta valoare este estimata.

 

 

Vizitatori(persoane)

Numarul de persoane care au vizitat un site in ultima luna calendaristica incheiata. Pentru a vedea cum se calculeaza aceasta valoare cititi mai multe aici

 

Afisari

 

Numarul de afisari conform trafic.ro din cea mai recenta luna calendaristica incheiata.

 

Ad Specs

Tipurile de reclama acceptate de un site. Acestea sunt: Display(bannere), Contextual  Ads (cuvinte targetate), In-Video(reclame din video-playere).


sus